Co teu Me gusta podemos gañar o concurso Explícoche Matemáticas 2.0

        As nosas compañeiras e compañeiros do colexio están a participar no concurso Explícoche Matemáticas 2.0, que organiza a Facultade de matemáticas da Universidade de Santiago de Compostela, e gañarán o premio se son os que teñen máis "Me Gusta" nos seus vídeos en Youtube:
¿Podes axudarnos dando a ME GUSTA en Youtube e difundindo o vídeo e o seguinte texto entre os teus amigos/as?

 

https://youtu.be/QBlQIhePRdw PRECISAMOS DA TÚA AXUDA‼️Os nosos compañeiros Rafa, Zaira e Sara, de 4º da ESO do CPR Plurilingüe San Fermín-PP. Somascos de Caldas de Reis, participan no concurso Explícoche matemáticas, e gañarán se son os que teñen máis "Me gusta" 👍 no seu vídeo EN YOUTUBE‼. DIFUNDE e AXÚDANOS co teu "ME GUSTA" 👍
Moitas grazas! 😘

 

https://youtu.be/u3uv0RR7udY PRECISAMOS DA TÚA AXUDA‼️A nosa compañeira, Carolina Magariños, de 3º da ESO do CPR Plurilingüe San Fermín - PP. Somascos de Caldas de Reis, participa no concurso Explícoche matemáticas, e gañará se é a que ten máis "Me gusta" 👍 no seu vídeo EN YOUTUBE‼. DIFUNDE e AXÚDANOS co teu "ME GUSTA" 👍

Moitas grazas! 😘


No hay comentarios:

Contacto

Ponte en contacto connosco a través de sanferminciencias1@gmail.com ou premendo na imaxe.