Plan Proxecta - Cifras saudables


Plan Proxecta DAFIS curso 2019/20


VIVE CON LEDICIA / VIVE CON ALEGRÍA / LIVE JOYFULLY

Cifras saudables

Profesora: Belén Álvarez Fernández


Introdución:

Exercicios prácticos para o alumnado de 2º ESO sobre porcentaxes e proporcionalidade relacionados cos hábitos na alimentación e no deporte. Fomentando así os hábitos saudables e a actividade física como mellora a calidade de vida.

Grao de consecución dos obxectivos:

Mediante a realización de exercicios con datos relacionados con hábitos saudables practicamos as porcentaxes e a proporción. Para ello empregaremos ferramentas numéricas e matemáticas para realizar a ficha de exercicios proporta.

Organización, desenvolvemento e metodoloxía:

Plan de seguemento:

1º. Leer enunciado do problema

2º. Desenrolo matemático para a súa resolución

3º. Obtención de conclusións y valoración das mesmas de maneira oral e colectiva

Avaliación:

A avaliación é continua, global e progresiva.

Tarefas realizadas:

Actuación: Cifras saudables

Hai hábitos básicos na alimentación e na actividade física que son fáciles de relacionar cunha boa calidade de vida.

Poñendo exemplos prácticos sobre os hábitos saudables para exercitar problemas de proporcionalidade e porcentaxes, e vendo a relación dos hábitos saudables co benestar persoal e social de cada un deles.

Empregando ferramientas numéricas (reglas de tres, porcentaxes, etc) para poñer en práctica o tema dado e relacionalo cos hábitos de vida saudable.

Nos axudaremos dunha ficha con exercicios e a súas conclusións.

A valoración foi moi positiva e os beneficios alcanzados foron:

Concienciar de que a boa alimentación e a actividade física mellora a calidade de vida,

valorar a importancia dos hábitos saudables, tanto no deporte como na alimentación.

A actividade estaba programada na 3º avaliación, será por tanto unha proposta de mellora para levar a cabo dita actuación no vindeiro curso.

No hay comentarios:

Contacto

Ponte en contacto connosco a través de sanferminciencias1@gmail.com ou premendo na imaxe.